Leapsa de citit, de comentat si de dat


Leapsa de citit, comentat si mai departe de dat
Ca sa fie clar, nu ma refer neaparat la carti, ci la blogurile citite intr-o saptamana.

Am inceput anul cu aceasta leapsa "citeata" pentru ca in 2013 am citit mai putine bloguri decat de obicei, iar in 2014 vreau sa recuperez. Iata si intrebarile lepsei, la care voi raspunde si eu.

1. Cam cate bloguri citesti intr-o saptamana? Unde le gasesti?

Am reinceput si rubrica Blog and Roll, deci pot spune ca saptamana trecuta am vizitat peste 100 de bloguri pentru aceasta rubrica si pentru articolele recomandate Vineri.

In afara blogurilor din blog-roll mai sunt articolele care-mi sar in ochi atunci cand imi mediatizez postarile pe grupurile FB.

2. Cum stie un blogger ca l-ai citit?

Daca am ceva relevant de spus las un comentariu, daca nu, macar dau un Like pe FB. Cele mai bune articole le mentionez in rubricile amintite mai sus.

3. Daca tu comentezi la un blogger, te astepti ca si bloggerul respectiv sa comenteze la tine?

Nu neaparat, dar ma bucura interactiunea prin comentarii pe blog, pe care le consider mai consistente decat like-urile si comentariile pe FB.

4. Ce bloguri nu citesti? De ce?

Nu citesc blogurile la care-mi sar in ochi greseli gramaticale, reclame miscatoare la tot pasul sau titluri bombastice si scrise cu majuscule.
Nu ma deranjeaza lipsa diacriticelor, insa ma deranjeaza un articol scris intr-un singur bloc de text, care nu este nici macar formatat cu "justify". Pare aruncat acolo si ma gandesc daca sa-mi arunc sau nu ochii pe el.

5. Ca sa incheiem mai optimist, cum iti recompensezi comentatorii de pe blog?

In primul rand raspund la comentarii, cat mai repede. Apoi incerc sa raspund intr-un mod util. Nu uit ca si eu sunt comentator la randul meu. Si daca maestrul Chinezu a facut un top al comentatorilor de comitet, am zis sa-mi evidentiez si eu cumva comentatorii, intr-un mod original. 

Nu stiu cati bloggeri se bucura sa fie subiectul unor versuri, dar vazand ca la SuperBlog multa lume s-a jucat in rime, am zis ca e bine sa-i multumesc astfel celei mai active comentatoare din ultimele luni:

Foaie verde de rogoz,
Din oras de la matroz
Primesc comentarii roz.

Blogu-i e acum mai verde,
Dar din comment nu ma pierde,
Iar rezultatul se vede:

Un gand bun spre tarm marin
Catre Sf. Pinguin:
Spor in zilele ce vin!

Daca nu v-ati prins din versuri, este vorba despre Pinky. Poate ar trebui sa-i spun de-acum incolo Pingy, ca daca nu mai are blogul scaldat in roz, macar sa aiba legatura cu pinguinul :)) Si cu Ping-Back :))

La Blogspot nu merge ping-back-ul, astfel incat nominalizatii vor fi anuntati prin comentarii.

Si leapsa merge mai departe catre:
Spor lepsuitor!

Etichete: ,